vardagsshopping

Tog en sväng in till stan med Hannah idag. Hon va ledig och jag... var ledig ja som vanligt.
Efter obligatorisk lunch på McD (usch) åkte vi in till stan och spatserade runt. Blev ett linne, en halsduk och en klänning för min del. Klänning till Kriteriet kanske? Eller FSOS om jag får åka dit, Hannah försöker få mig att va på infran den kvällen istället. Men det blir nog bra till slut.
Var in på hemtex och köpte ett bäddset för spjälsäng åt mitt kommande brorsbarn (en månad kvar!! :D) och här duger inte vad skit som helst, nej bara US Polo är fint nog för fasters redan bortskämda lilla unge. Så snyggt :D Att köpa matchande bäddset till min nya 180-säng var liksom inte på tal när jag fick syn på det där.

Ja, efter fika i form av äckligt stor kladdkaka och vaniljlatte (så långt kan jag sträcka mig i mitt kaffedrickande) och lite mer strosande så åkte vi hemåt. Hästarna är intagna och nu väntar Idolmys i soffan all by myself.

Living fick nya skor i morse också. Efter att ha tagit ut hästarna vid sju gick jag in och råkade somna om, och försov mig lite. Vaknade tack och lov innan hovslagaren kom i alla fall. Det blev tunga ridskor fram nu. Dels för att pållens karriär som travhäst med största sannolikhet är över så nu behöver han inte de tunna halvrunda travskorna fram längre. Sen trampar han av sig ALLT som är för tunnt, smalt, klent whatever, så nu jävlar om han trampar av sig fler skor! Nej det blir ridhäst av honom nu tror jag. Min må bra-häst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0