yesyesyes

Kolla kolla kolla, hett! Riktigt taggad inför morgondagen :D Först körlektion på körskolan och med tanke på hur lysande det gick i dagens övningskörning så borde det ju gå lysande :P Jag och pappa hade lite paparazziverksamhet under dagens pass, körde ner i området där familjen H bor, jag ville se hur flådigt dom hade det. Så hittade vi inte utan körde vidare, sen ropar pappa att "ja! nu vet jag, kör tillbaka!" så letade vi lite till och hittade det. På väg därifrån mötte vi självaste fru H, tur att vi hade hunnit därifrån då för det såg nog lite mysko ut med två som satt och råglodde utanför deras infart. "Ser du någon pool?"

Ja, som sagt, övningkörning imorgon, därefter pepp för att ta sig till Råsunda och invänta derbyt. Om jag inte blir nerslagen av någon huligan ur Dif-klacken så återkommer jag imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0