Elitloppsvibbar

Idag fick Hannah hem våra biljetter till elitloppsfesten, tagga! :)
Efter jobbet åkte jag till Valla med Andreas. Ville såklart spana in Iceland och Nu Pagadi i kvällens höjdarlopp. Iceland såg väl kanske inte så jäkla fin ut men det hade i och för sig tränaren sagt redan på förhand. Nu Pagadi vann ju däremot helt okörd på en tolvtid. Hörde jag Elitloppet? JA för han är tydligen klar för det nu!
Och kvällen toppades med att hälsa på amerikanaren Enough Talk, som ju står uppstallad inne på valla i väntan på.... Elitloppet! Snygg häst det där!

Så vad säger vi, Elitloppet en gång om året?

Klockan är bara halv elva så nu ska jag ut och göra mat till mina hästar, hann inte det förut nämligen. Förresten ja, hämtade bilen på eftermiddagen. Fick med en preliminär faktura, det fattas lite jobb än så länge. ÅTTA TUSEN. Jag svimmade nästan, shit pommes alltså. Jaja, bara casha upp. För lite jävla olja, filter, stit och drivknutar, hallåååå :P

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lotte

sv: aaah men eller hur! :D jag bara visste att du skulle älska den! haha ;)

2010-04-29 @ 20:43:06
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0