hasch, Hendrix och hängning

Andreas och jag brukar skoja och säga att vi ska fira att arbetsdagen är slut, med de tre B'na. Bad, Bira, Beethoven. Men idag ändrade vi det där till hasch, Hendrix och hängning. För vi var nog alla lite smått slut i kropp och huvuden efter den här arbetsdagen.
Nästa gång jag jobbar helg har jag fölvak, men jag hoppas så jävla innerligt att vi har fått ut lite hästar på bete då, eller åtminstone fått ut fölen i lösdrifterna så man slipper skotta så in i helvete med skit. Jag är galet slut i kroppen idag.

Och det är inget roligt på tv ikväll heller, allt går emot mig :P Det blir tidig dejt med kudden och kanske en film. Sover nog gott inatt, no shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0