helgen är slut, YES

Nej jag är inte ironisk. När man jobbar helg vill man bara att det ska bli måndag. Det är en ljuuuuv syn att knalla in i fikarummet måndag morgon och inte ha sällskap av två, utan typ åtta kollegor. Det är lite slitigt att jobba helg, och den här helgen har mitt humör varit kört i botten. Men nu har jag badat lite jacuzzi och käkat några gelehjärtan så jag blev faktiskt lite piggare.
För övrigt tänkte jag fortsätta klaga. Min kropp börjar säga ifrån att jag jobbar fast jag gått med lite feber senaste två veckorna. Den har kommit och gått, likaså halsont, bihåle-ont, allmän förkylning. idag har jag haft ont i varenda jävla led och varenda jävla muskel i hela kroppen. Hoppas man känner sig ett par centimeter smidigare imorgon.
Tisdag blir lite spännande. Upptaktsmöte i företaget, tre timmars möte med koncernchefen och områdescheferna, wohoo. Sen middag på det. Det ryktas om att eftermiddagen inleds med bastu och bira, men det får vi väl se hur det blir med den saken :P Men det blir nog kul att se vad det där mötet innebär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0