jag och min jävla tajming

Tajming, timing... Hur fan stavar man? :P
Well, som vanligt när det är något KUL på gång så åker jag på en brakförkylning. Typ Kretaveckan, TYP LOFSDALEN. Vafan ska jag vakna och känna mig sjuk dan innan? Onödigt, sjukt onödigt. Men jag viker mig inte, jag pimplar echinagard (kärlek, flaskan är dock snart slut), och esb... ja nånting mot halsen. Maxdos, överdos, vem bryr sig? Bara jag blir friskare snart.
Har nu packat ner det mesta tror jag faktiskt. Myskläder, lite utgångskläder, täckbraller, långkallingar, uggs, ja vad mer kan man behöva? Ett flak cider såklart, inte glömma :P

Nej, nu blir det lite tv, en kopp te och lite godis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0