Nu.är.det.inte.roligt.längre

Jag tror seriöst jag börjar gråta snart. Det ska komma 40-50cm snö i helgen, heeeelt insane. NÄR ska man få börja ens drömma om våren? Jag hade faktiskt börjat tänka på skinnjackan och tygskorna, men icke!! Blir så förbannad. SMHI säger att man ska hålla sig inne hela lördgasdygnet, och om man nu nödvändigtvis måste utanför dörren så ska man "ta det försiktigt". QUÉ?! Jag ska faktiskt nödvändigtvis ta mig ut hela helgen för jag ska jobba. OCH jag är ensam hemma hela helgen. Kul att stå och försöka skotta ut bilen på mornarna och ännu roligare om det blir strömavbrott på grund av det här lappmöglet.

Nej nu ska jag fan gå och lägga mig och hoppas jag vaknar up till gröna gräsmattor och strålande sol imorgon! Visst finns mirakel.

Kommentarer
Postat av: C

Solen sken genom fönstret, -2. Drog på mig skinnjackan gick ut. Gick in igen,bytte om. Gick ut.Skottade en halvtimme och återtog dagsplaneringen

2010-02-19 @ 23:04:14
URL: http://carolome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0