biatch

Alltså jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta, tragisk människa som måste sprida ut såna grejer för att höja sig själv till skyarna. Vem FAN bryr sig om du varit granne med en person, som du sen säger dig ha sett göra saker med andra och så vidare. Jag blir såååå förbannad för det är rena jävla lögner du sprider ut. I tron om att vi inte kommer få veta det, blåögda jävel. Men din vänskap behöver jag inte, så baj baj vi hörs aldrig mer. Lägg ingen energi för att försöka få mitt förtroende igen, det göre sig icke besvär. Jag har abso fucking lutely ingenting till övers för människor som dig. Men jag hoppas verkligen du fick växa några centimeter i stolthet när du vräkte iväg dom där lögnerna, hoppas verkligen du mår så jävla bra nu.

DUNSTA

Satan det var länge sen jag var så förbannad. Samtidigt kan jag inte låta bli att skratta åt dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0