crash boom bang

Jag är lite stendöd för tillfället. Flyttade ett par unghästgrupper på jobbet idag. Med en gröning som kördes fast, snö upp till knäna och två unghästar som hoppade in till ett gäng ston, så förvandlades det till ett jävla maraton :P Rätt kul var det i och för sig, särskilt såhär i efterhand. Men när vi sprang runt där och försökte bilda en stark och tät kedja av sex pers som ska omringa två hästar i en gigantisk hage, så ville man ju bara hosta upp blodet som skavde i halsen :P Och snickarna stod på andra sidan och garvade gott åt oss löpare.

Haha sen fick jag ju lite trevliga flashbacks där på förmiddagen. Hehe, nästan lite pinsamt att tänka tillbaka på den tiden, vill på ett sätt inte komma ihåg det. Men ganska kul och damn, snacka om still going strong ;) Hannah du förstååår vad jag menar ;D

Efter jobbet tränade jag, Hannah och Therese på gymmet en timme. Jag känner redan nu att jag är rätt så sliten efter det. Men skönt! För nu ska jag komma i form, det var skitkul att träna ihop liksom, och Therese är ju värsta atleten så det är kul att man kan få lite bra tips på övningar och sånt. Sen hade vi tre jäkligt kul med skratt emellan alla övningar. Nä det får vi fortsätta med heeeela våren :) B-b-beach tvålaxtio! ;)


Imorgon är jag ledig eftersom jag jobbar i helgen. har ungefär femtioelva grejer jag behöver göra. Men något som är säkert är då i alla fall att sova ut några timmar och köra Otto. Sen håller jag resten av dagen öppen för förslag tills vidare. Lugnt tack.

Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0