Ett par månader i Karibien kanske

idag var det svinigt kallt att jobba, blåste spik i ansitket typ. Men vi var effektiva och jobbade pååå. På lunchen åkte jag och Therese och köpte mat nere på Ekerö. Jag bröt min calzone-vana som höll på att gå för långt. Pizza två dagar i rad är aldrig okej. Sallad is the shit, inte... Kompenserade med en cola och lite choklad. I väntan på att Andreas och Daniel sen skulle komma tillbaka från sin lunch så satt vi vid datorn och kollade solresor. Thailand, Karibien, Mexiko, åh det var mycket som lockade. Men jag får allt vänta ett tag :) Så fort jag får fast inkomst ska jag ta lån och köpa bil. jag hittade min DRÖMvolvo igår, en v70 som var huuur jävla fräsch som helst. Var nästan gråtfärdig när pappa förklarat att jag absolut inte kunde ta lån utan inkomst. Han fick liksom köra det här "men det kommer fler bilar"-snacket. Men den var så fin :'( Åh, min v70... Så som sagt, lön = lån, check!!

Kom hem med halv femfärjan, för att inse att alla vattenledningar i stallet hade frusit. Vi har liksom VARMT vatten i alla koppar, både ute och inne, men icke att det kunde stå emot lite kyla. Fan, så nu väntar jag på att pappa ska komma hem halv elva så ska vi fixa det.

Näe, imorgon blir det sovmorgon och sen kanske u och rida en sväng med Nadde och ponnysarna :)



Waiting for a call that can make life be *katjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0