Galaxyy :)

Efter flera slappa timmar i soffan tog jag tag i mitt liv, eller min dag i alla fall. Kom på att jag ju lovat folk att fixa kryssningen idag! Så jag ringde Tallinksilja och reserverade ett gäng hytter för Änglarna (gamla klassen) och fixade evenemang på fejjan. Så nu hoppas jag verkligen att de som ville med förut, fortfarande vill det :) Blir spännande att testa galaxy-båten också, jag har ju varit lite anti mot Viking och Silja förut men det blir nog kanon ;)

Sen körde jag med Ottomannen och det gick bra, han är helt underbar den där hästen. Fan vad jag hoppas att han ska hålla i framtiden, det visar sig framåt våren när det läggs in intervallträning och snabbjobb. Nu blir det bara lugna motionsturer där vi får anpassa oss efter varierande träningsunderlag. Men den som väntar på något gott :)

Nu har jag och pappa ätit thaimat, och jag tänkte jäsa lite mer i soffan nu. Tillbaka till jobbet och gymmet imorgon, känner mig riktigt peppad för att komma igång på riktigt med träningen nu!



Otto the maaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0