helgjobb

Igår gick ungefär allt emot oss på jobbet. Ingenting fungerade, allt tog skitlång tid och när vi trodde att vi skulle få gå hem så dök ju fler grejer upp. När jag väl kom hem vid sex så hade vi stallmöte. Och när jag finally kom innanför dörren efter middagen, så ringde jag Mathilda för att snacka lite. Då inser jag ju att jag missförstått tiden, för vi skulle ha fjällenmöte allihop som ska till lofsdalen. Men jag hade ju tagit en hel timme fel, så där stod jag helt jävla slut, i skitiga arbetskläder och långt ifrån duschad, och har tio minuter på mig. Det vart lite sånt där läge när man helst lägger sig på golvet och skriker, droppen som fick glaset att rinna över :P Tror Mathilda hörde paniken i min röst så hon tyckte jag skulle stanna hemma :P
Slocknade i sängen innan halv tio, vilket var himla skönt. Tills Joel ringde vid elva och ville ha hjälp att dra upp en bil (observera att jag har en golf). Han fick tokdiss, jag somnade om. Tills Joel ringde halv fyra, fölr då ville han och några till hem. Langade en till diss och lyckades somna om.
Dagens jobb har gått bra i alla fall, och vi kunde gå hem halv fem :) Nu är det bara jobba på tills torsdag, sen är jag ledig fre-sön.

Nämen lite chirre på det här kanske, innan det är dags för "Blåsningen" på trean. måste ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0