Idoler

Alltså jag har aldrig varit så mycket för citat. Jag menar alla kan det där med att livet är like a box of chocolate, och alla sträcker ut sin hand i sann Shakespeare-anda och påminner att det var Forrest som sa så. Men alltså, NU ska vi snacka citat värd att minnas i åratal. Jag ska verkligen komma ihåg, och plocka fram dessa ord när pappa frågar mig vaaaaart den där förbannadeee saxen är som jag slarvat boooort igeeeen (Den sax som jag för övrigt snott till stallet och gömt med stor omsorg, för den är helt perfekt att klippa nacke och öron på hästarna med).

"What can I say dad... It's a big house and a small book."
(Alan skriker "fiiiiind thaat book NOOOW!" medan Jake ligger i soffan med halvslutna ögon och njuter av att inte kunna göra läxan).
Det är 2 ½ men. Det är genialiskt. Och det är bevisat, jag är inte vuxen än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0