jag har lite tråkigt dårå

Namn: Andrea Louise Wallin

Kallas för: Lojjan av en del men för det mesta säger folk Louise

Stjärntecken: Vädur

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Ett hål i varje öra

Tatueringar: Funderar på en :)

Längd: 1.74 typ

Skostorlek: 39

Hårfärg: Cendré?

Fräknar: Nope

Motto: Live to win

Kär? Nä :(

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? Händer va

Röker du? Provat två gånger men inget för mig

Vilket schampo använder du? Mjaaa, gliss kanske, inte säker

Vilken parfym använder du? Escada Ocean Lounge, Ralph Lauren

Vad är du rädd för? Ormar, fan snart kommer våren :S

Gillar du att tvätta? Nej det sker kanske med ltie för långa mellanrum

Gillar du berg- och dalbanor? Ja men jag är skitfeg

Senaste…

Filmen du hyrde? Det var länge sen

Filmen du köpte? The Hangover <3

Låten du hörde: Deepside Deejays - Beautiful days

Låten du laddade ner? Nej men guuuud jag laddar inte ner.

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? Lotta

TV-program du såg? Dagens man

Person du tänkte på? mjao

Favorit…

Låt: Black Eyed Peas - Meet me halfway

Sak att göra: sova

Sport: Fotboll, obs att kolla på, inte spela själv

Dryck: Cola

Kläder: jeans och tröja? :P eller leggings och min långa hoodie

Film: Hangover, Forrest Gump, Pearl Harbour

Bil: Volvo V70R, Audi A4

Serie: Greys Anatomy

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jo

Gråtit över en flicka? Alltså ja säkert men inte som någon kärleksgrej.

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Japp flera

Antal…

Gånger du varit kär? Vet faktiskt inte

Gånger ditt hjärta brustit? Har väl aldrig brustit riktigt, mest bara vridits om lite då och då

Hjärtan brustet på grund av dig? Ett vad jag vet

Tjejer du kysst? Det där med att kyssa tjejer fattar jag inte, men klart man pussat några väl valda :)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Kan nog räknas på en hand

Gånger ditt namn varit med i tidningen? sällan :P

Senaste…

Boken du läste? Andreas Carlsson - Live to win

Personen du fick e-mail av? Något värdelöst nyhetsbrev

Personen du fick brev av? brev? Veckorevyn :P

Personen du fick sms av? Hannah

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Juldagen

Saken du köpte? Bensin och en lunch i helgen

Vad har du gjort idag? Degat i soffan, tränat mina hästar

Brukar du svära mycket? Väldigt sällan hemma faktiskt men annars blir det nog kanske lite mycket :P

När stiger du upp på morgonen? När jag jobbar blir det kvart i sex. Åtta om jag tar ut hästarna, annars väldigt länge om jag är ledig.

Vad har du på dig? Leggings med dragkedja längs benen, linne sen lång grå och blommig hoodie. Raggsockar <3

Vad ska du göra ikväll? Kolla teeeve, ringa Hannah och sova

Vad är du allergisk mot? Inget

Var har du ont? I mitt högra ringfinger, gjorde illa mig på jobbet.

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Verkligen inte

Håkan Hellström eller The Ark? Håååkan

Salt eller socker? Mycket salt på maten!

Gillar du ketchup? Jaa

Är du glad nu? jadå :)

Var du glad igår? Japp hade en rolig dag på jobbet med massa skratt

Vad dansar du till? Alkohol.. Dansar hellre än bra och tyvärr krävs det lite promille för det också

Stockholm är… ? Mitt hjärta, skulle aldrig flytta härifrån

Göteborg är… ? Lillebror ;) Nej men en helt okej stad, särskilt på sommaren

Kan du sjunga?

Spaghetti eller makaroner? spagetti

Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0