jajamensan fattas bara

Nu är jag åter på banan, i alla fall litegrann. Försökte äta en pasta alfredo till lunch men den fastnade typ i halsen efter två tuggor. Hittade lite kall fläskfilégryta som var much more god. Det, lite cola och två brusisar och jag är hyfsat fräsch nu. Hittade dessutom en rulle Lion mintgodisar i jackfickan. Såna där man får på banken för en tia :P Jag mindes svagt att jag hört att mint är bra mot illamående. Får knapra dessa på väg in till O'Learys. För det är dit vi ska, överraskning för födelsedagsbarnet. Som jag verkligen hoppas inte läser min blogg men det tror jag nog inte att h*n gör ;)
Mathilda min lilla baby kommer snart och hämtar mig och kör in mig, snällt :) Hon hämtar mig och Jimmy inatt också, tur för oss! Taxi Stockholm Sundbyberg-Adelsö, jag vet inte om vi kan pröjsa det såhär innan löning. Har skrapat bra noga i fickor och väskor för att få ihop pengar och jag tror jag ska klara mig ikväll :P


Hej så länge! Ikväll blir det garanterat inte lika mycket dricka som igår..



Jag är så svag för fina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0