Min evighetssemester är slut

Ja, jag har ju då gått och dragit mig här hemma sen september. Jobbat helger, strödagar och sådär, så jag har ju övelevt liksom. Tränat häst här hemma, och haft det rätt soft och skönt om jag får säga det själv. Men min 4 månader långa holiday är nu sluuut. Snyft :'( Nejdå, imorgon väntar ett riktigt JOBB och det känns skönt :D :D

Har befunnit mig i soffan stora delar av dagen. Bortkastat skulle en del säga, väl förvaltad tid om ni frågar mig. Vaknade kvart i elva, hade stallmöte en kvart senare. Sen var det soffan med ett par tre fyra fem sex avsnitt ur Greysboxen. Sen laga lite mat till mamsen, och nu åter till soffan. Sitter och äter Polly och väntar på En annan del av Köping :P Tobbe är ju min idol alla kategorier. Lite min förebild, klagar över att han är trött och har ont någonstans hela tiden.

Nej herrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0