när man trodde vintern var över

...så kom den tillbaka med full kraft. Blev helt förtvivlad när jag såg att det var tio minus i morse. Jag går verkligen sönder när det är såhär kallt :P Hade ingen bil idag så det var bara att dra på sig långkallingar och knata ner till färjan där skjutsen väntade.
Fick skjuts till färjan hem också, sen började jag gå hemåt. Såg att en gul lastbil svängde in på vår väg, och tyckte jag kände igen den. Så ringer Kenny, "VAR det du som gick i färjebacken?" men ååååh!
Nu är jag i alla fall hemma framför teven och väntar på middagen. Och ikväll blir det dregel över bygglovs-matte i brist på annat.

Så mycket roligt hade jag att säga idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0