new years eve

Nyårsafton blev helt okej faktiskt. Med extremt låg förväntningar så kunde det ju bar bli bättre liksom. Med alarmet ställt på 05.45 morgonen därpå så hoppade jag i några hyfsade festkläder. Kändes mest blä för att vara nykter och jobba dagen efter. Men Agnes och Fia kom förbi och vi satt här en stund och snackade lite skit. Sen plockade vi upp Dennis och Nadde och körde dom dit dom skulle. vi tre åkte till Björks och var där ett par timmar. Trevlans! :) Sen körde jag damerna till festen i Lindby och sen blev jag kvar där. Kul att träffa lite folk även om jag säkert inte var någon partyhöjare med mitt humör. MEN vafan man får väl stå ut tolvslaget liksom. Det blev rätt bra tolvslag med massa snö, minusgrader, raketer, "gott nytt ååååår" i kör från alla håll och en puss av min lilla Nadde :P <3
var hemma strax innan ett och då var det sängen som gällde. Men sen ringde telefonen typ konstant hela natten så det var den skönhetssömnen. Upp vid sex och åka till jobbet. Fyfan vi såg väl ut som fyra vandrande zombies som drönade runt på gården och försökte få något vettigt gjort. Och bara för att vi sa att nämen fan vi jobbar in lunchen så går vi hem vid ett (vilket man får nyårsdagen bland annat), så får vi en skadad häst som måste hämtas, och sen kör hästbussen fast och det mesta går emot oss. Men jag klagar inte, vi kom hem tidigt ändå ju. När mamma och pappa kom hem så gick vi ner och käkade på krogen med Lotta och Gurkan, mmmm kall cola och calzone. Svullar vidare med ostbågar nu och försöker få lite fredagskänsla. Jobbajobba imorgon och söndag :) Blir jävligt gött med alla ob-tillägg som blir av de här röda dagarna. Lagom till Lofsdalen :D

Whie, nä ostbågar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0