och där slank ja ner i diket 2.0

Men det var INTE jag den här gången :P Idag blockerade vi hela allén på jobbet, med traktor och släp som hade kanat ner i diket. Snyggt som fasen var det. Jag tyckte nästan det var lite komiskt. Absolut inte för själva föraren alltså, henne tyckte jag synd om för hon tyckte det var så jobbigt :( Men själva grejen liksom, och sen tog det ju ett tag innan jordbrukarna fick upp den därifrån. Var sååå nära att välta och det hade ju blivit minst sagt spännande att se hur dom hade löst en sån sak. På bilden ser den ut att stå hur stadigt som helst men jag fick jäkligt ont i magen när P skulle klättra upp, hela traktorn svajade fan.

Ska bli trevligt med helg snart! Jobbar ju bara imorgon och torsdag, sen leeedig hela tre dagar. Blir förhoppningsvis trevligt på lördag :D Men jag får inte säga mer om den saken, toppp secret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0