skit på dig vaktjävel

Det blev en helt okej kväll igår, men lyckad vore att överdriva kanske. Jag kände mig sådär superfräsch och pigg på väg in till sumpan, men så fort jag fått in en smirnoff så blev jag lite piggare. Vi var tolv pers som satt vid bordet när brorsan kom in, och han blev väldigt överraskad, så det var kul att se hans reaktion :D Sen var det en trevlig middag med god mat och lite mer dricka.
Sen skulle vi då gå vidare till garbos. Vi visste redan innan att det var 23 där men tänkte att jag och Sofia borde komma in ändå med tanke på äldre sällskap. men icke. Hon kom in men det var tvärstopp för mig. KUL, jävligt kul! Nä men jag ska inte röja som en fjortis, jag vill bara sitta med min bror och våra kompisar och ha trevligt liksom. Nej jag åkte hem istället, ville inte att de andra skulle behöva åka vidare till något 18-årsställe som de började snacka om. Så jag fick skjuts till Ekerö där Mathilda hämtade mig. Sen skulle vi åkt till Pontus men jag var så otaggad så jag åkte hem och sov istället. Skönt, för idag är jag back on track. I eftermiddag ska jag köra pållen, sen blir det tvätta och städa resten av dagen och kvällen.

Grattis brooorsan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0