sköna dagar

Jag är så fruuuuuktansvärt lat nu alltså. Men jag tycker jag får vara det, på måndag börjar jag jobba (jag gillar dom orden), så jag får allt sega mig hur jävla mycket jag vill hela helgen :D Ligger i soffan nu framför brasan och kollar på tv. Rasmus på Luffen, det är ju lite kult sådär. Ska nog kolla lite på Greys-boxen snart.
Skulle ha åkt och fikat med Fia idag, men sen räknade jag ju lite fel med tiden så jag hann inte :(
Ska åka och hämta Hannah på flyget i eftermiddag, undrar om jag inte är sugen på pizza alltså :D En calzone mmm! Synda lite innan gymmandet börjar nästa vecka, jag och Therese har ju en deal där.

Tror jag ska longera Ottomaniac sen, vi kör lite specialträning nu när det är smällkallt. Jag vill fan inte ut och köra för mina händer fryser verkligen sönder. Så det blir lite snöpulsning, både i vagn och longeringsvarianten. Han är så söt för när det blir tungt i snön så blir han arg på sig själv, så tar han ett skutt rätt upp i luften :P

Nej, lite Greys Anatomy nu, och sen lite web-tv för att kolla igen alla Paradise Hotel-avsnitt jag missat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0