4 juli

Hade en mysig dagen efter igår! Mötte upp Sabina, Björn och My i kiosken och käkade kebabtallrik och drack hutlösa mängder cola. Köpte två först, servitrisen frågade om hon bara skulle öppna den ena, men jag tackade snällt nej och förklarade att detta kommer gå undan! Vårt bord var typ fullt av flaskor när vi gick därifrån :P Men vi hade trevligt, skrattade och påminde varandra om vad som hänt kvällen innan, vilket ledde till mer asgarv.

Sen var vi ner till bryggan en sväng, men det blåste faktiskt rätt mycket och vi var inte så lockade att hoppa i vattnet längre, trots att jag ågra timmar tidigare legat och vänt och vridit mig i sängen helt genomsvettig.

Lite senare mötte jag upp Fia för att återigen käka nere i kiosken :P Vi tog båda pasta carbonara, sviiingott! Tyvärr tänker jag nog inte äta det där fler gånger för i morse hade jag värsta kramperna i magen när jag vaknade. Och Fia hade också haft ont i magen :S Men vi satt d'r ett tag och snicksnackade med folk, Fia drack öl och jag drack mer cola. Killarna som jobbade där var tydligen kåta på min bil av någon anledning? När Nadde satt och rökte hos oss kom dom ut och ba "vem kör audin?? va?" eeeh jag.... står den ivägen? "nejnej! den är fin.." Ja, låste jag bilen..? :S

Idag har jag och Fia varit och tagit ett snabbdopp på Munsö, skrapade i bilen i en sten på vägen dit också, faan. Min bil är verkligen inte gjord för naturbad.
Snart blir det grillat här hemma med några kompisar till familjen, och sen ska jag försöka få ihop folk till lite kvällsbad! Jag vägrar sitta hemma och häcka framför teven på min semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0