så mycket skiiiiiiiit

Det är strålande sol och typ 25 grader varmt idag. Vanligt folk skulle spendera den här dagen på en strand. Som igår, låg och stekte och badade i pölen. Men idag insåg jag ju att jag var så illa tvungen att dra till med min storstädning som jag tvingat mig själv att fixa under semestern. Och jäklar vilken storstädning. Har plockat ut massa skit som jag samlat på mig sen gymnasiet, skräp, gamla böcker, anteckningsblock, tidningar, you name it. Tvättat och bäddat rent i sängen, tvättat aaaaalla mina jobbkläder och hej och hå. Tråkigt men det är så jäkla skönt att gå och lägga sig och se att allt är städat och jätterent!

Nu har jag tagit en välbehövlig paus och ätit lite tomat med fetaost med en kall cola till det. Ska väl försöka få tag på My snart så jag får höra när hon kommer hem så vi kan fixa bilen :) Måste dock åka iväg till återvinningen med lite grejer först. Det var med ångest i kroppen jag lastade bakluckan överfull med skräp ;)

Jättetaggad för att åka till Västerås imorgon, det kan bli en kanonhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0