schtek

Har legat vid pölen och stekt några timmar, niice! Livet kunde vara mer plågsamt :) Bada, leka med malins vovve och sola. Efter några timmar kändes det dock som att jag höll på att bränna mig (för fjärde gången i sommar, när ska jag köpa solskyddsfaktor?) så jag gav upp och åkte hemåt. Nu blir det lite chill i soffan framför MTV med en kall cola i handen innan middag och därefter storstädning av bilen. Nu ska den bli frrrräsch inför helgen. Ta ut massa skräp, tvätta mattor, dammsuga, yes. Men det får gärna bli lite svalare innan jag ger mig på den angenäma uppgiften.
Imorgon blir det storstädning av mitt hus, tvätt av jobbkläder (för jag insåg att jag åker till power meet snart och därefter är det jobb direkt liksom) och fix så man kan komma hem till ett fint hus för en gångs skull. Imorgon kväll lastar vi in allt i bilen, sen blir det bara att åka iväg på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0