Gud är schitzofren

Äntligen fredag! Och vilken jävla dag! Hela vår dag blev typ bak och framvänd, det vi brukar göra på morgonen gjorde vi sist av allt nu, så hela dagen var lite allmänt snurrig.
Till råga på det så har gud där uppe varit helt åt helvete schitzfren idag! Dagen börjar med lite moln på himlen, följs av stekande solm som följs av lite duggregn, därefter ÖS-FUCKING-REGN som inte var av denna värld. Sen uppehåll. Efter att då ha varit inne i stallet ett par timmar skulle jag bege mig ut med ett par hästar till ett bete. Jag tog på mig en regnjacka, men tänkte att äh skiter i regnbrallorna. Hinner ungefär fem meter innan himlen öppnar sig och bjuder på en hagelattack med små isbitar som piskade i hela ansiktet, kombinerat med värsta åskknallarna.
Nej jag känner att jag har fått nog av väder idag. Regnet har strilat ner i nacken och ögonen har fyllts av vatten så man knappt sett något framför sig :P Har nu duschat och käkat en god middag. Kvällen blir nog en skål plockgodis, cola och en ny Wallanderfilm! Mer orkas inte med idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0