söndag

Söndag eftermiddag. Sitter i soffan och tittar på Benjamin Buttins otroliga liv. Hjärtskärande. Jag har blivit så förbannat blödig på senaste tiden, trodde till och med att jag skulle börja gråta när kronprinsessan blev förd till altaret av sin pappa. Tårarna var riktigt nära när Daniel grät efter Victorias "ja", och under hans tal till sin fru var det jag som satt och drog långa andetag för att hålla tårarna tillbaka.

Borde tvätta en jävla massa kläder idag, städa ur bilen och städa mitt hus. Men det är förbannat tråkigt, förbannat! Så jag tar det en annan dag.

Imorgon blir det fotboll efter jobbet, taggad! Jag insåg nyss att jag lär bli ensam tjej, skitkul, kommer inte alls bli mosad.........

Börjar förresten jobba kvart i sex imorgon, hur kul?


Kommentarer
Postat av: Lotte

Ska vi bilda klubb? Jag har också börjat vara blödig som fasiken.. Någon sommarsjukdom kanske? ;)

2010-06-21 @ 12:33:28
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/
Postat av: elinsjuckåsmek

håller med dej där under daniels tal, de va riiiktigt nära att tårarna började rinna..;)

2010-06-22 @ 07:53:08
URL: http://nissjerselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0