VOLBEAT

Jag befinner mig någonstans mellan de rosa molnen och den sjunde himlen just nu. Mötte min bror på Ica för ett par timmar sen, "ska du på Volbeat?" frågade han. Öh, nja, dom spelar ju bara i Arvika i Sverige i år så jag vet inte.. "Nej dom spelar ju på Hovet i oktober, du måste fan med!"


OCH VEM HAR BOKAT BILJETTER TILL VOLBEAT DÅ, VA VA VA?! JAG HAR!

Så jävla underbart, fyyyyy vad jag längtar efter att se världens bästa underbaraste band live! Jag och Mysan har biljetter, jag vågade inte ringa runt till fler, rädd att biljetterna skulle hinna ta slut :P


Ikväll blir det grillning och party hos Joel, snart dags att börja styra bilen ditåt (den ställs såklart kvar där över natten, ska inte vara nykter) och lägga på kötteeeeeet mmmmm. Sen blir det lakritsshots ikväll med Sabina, vår specialitet som drar igång sommaren på riktigt! Och kalla Breezers i de nya smakerna. Så jävla glad just nu så det är helt insane!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0