a4 kääärlek

Jag är på sjukt bra humör idag måste jag säga :) Är ledig idag och det är ju alltid trevligt, även om det liksom överskuggas av att man jobbar helg istället. MEN det överskuggas också av något betydligt roligare, ny bil! :D Jag längtar järnet tills jag år ratta runt den där alltså. En del tycker jag är dum som köper en audi. Men vet ni vad? Det är inte ni som kommer få betala dom dyra pengarna när/om den bilen går sönder för mig, det är MIN plånbok som blir ruinerad. Och vet ni mer? Jag tar på mig det, för jag älskar den här bilen, jag har alltid velat ha en fin A4. Så nu tar jag chansen och köper den, och jag lovar att inte be er klagosångare om pengar när den behöver repareras. Och jag vill liksom inte höra några "vad var det jag sa?" för jag skiter i er.

Ska ut och gå med Otto idag, han tar det lugnt några dagar nu efter laserbehandlingen. Jag tänker inte ens säga att jag ska tvätta och städa för jag gör liksom inte det när jag ska ändå.

Nämen vi hörs då, vrrrooooooommm

Kommentarer
Postat av: elinsjuckochsmek

grattis till bilköpet!!:D nu blev jag bra avis på dej!;) ska göra mej av med bengan å köpa mej en riktig bil ist, A4 är högst upp i önskelistan:)

2010-03-12 @ 11:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0