succé

Idag var det världens härligaste väder, solen värmde riktigt ordentligt och jobbet blev liksom inte så jobbigt :) Hade en allmänt slapp dag, det är bara spara på energin till jobbigare dagar liksom.
Slutade lite tidigare för att hinna åka hem och ta in Ottoman innan massören kom. Micke kollade igenom hela hästen och hittade ett par problemområden. Körde laser runt om, och nu blir det min uppgift att hålla efter med massage och stretchning.

Sen har jag skickat över pengar till Elin för hennes studentskiva. Det blir riktigt kul tror jag! Tema "yrke", tror jag har planen färdig, måste bara fråga min kära bror vad han har för storlek i sina byxor, haha.. Jag och Björk ska vara chaufförer för kvällen, så det blir en nykter skiva för min del. Gör mig inte så mycket, jag tror det blir trevligt ändå.

Och nu är det ju nästan så jag vågar uttala orden högt. För nu verkar ju allt vara i det närmaste klappat och klart, bilen verkar bli min! :D Får se till helgen alltså när exakt det blir. Pärlan ska få två nya sommar- och två nya vinterdäck så är det komplett för att rulla hem hit. Black pearl ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0