tack hej ny tj... bil

Alltså jag vet inte om det är bra eller dålig timing det här. Men idga när vi skulle ta min bil och åka och hämta lunch till jobbet, så startar fanskapet knappt! Efter många suck och stön från motorn så hoppar lilla golfen igång ändå. Likadant när jag skulle hem, efter mycket om och men tuggade den sig igång, och jag var rätt irriterad oooom man säger så. Frågan är ju om man kommer till jobbet imorgon.
När jag körde av färjan började jag känna mig som ett barn på julafton, sneglade liksom runt upp i backen för att se om den stod utanför mamma och pappas hus. Men inte, nej utanför mitt hus står den fint parkerad, AAAH! Svarta skönheten, blank som en jävla säl. Jag försökte få pappa att låta mig köra på sommardäcken till jobbet imorgon men dom planerna var inte så populära. Så imorgon får pärlan åka på verkstad och förhoppningsvis har dom däck hemma, men chansen är kanske inte så stor att dom ligger och väntar på hyllorna direkt. Men jag hoppas den är klar inom väldigt kort så jag får ut och köra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0