there is nothing pure in this world

Idag har jag spenderat min lediga dag ute. Var till Vällingby med Nadde, var tvungen att hitta något att ha på mig imorgon när vi ska ut och fira vår nyblivne 18-åring. Och ett par skor skulle inte heller skada. MEN varför skulle man hitta något fint när man väl ska handla och har pengar? NEJ. Det blev ett par ljusa jeans på Gina i alla fall, asagasasköna! Så blev det latte och paj på Coffehouse by George. Något min figur kanske inte var i så stort behov av men whåtäver.

När jag var ute i stallet på eftermiddagen kom pappa hem med en tidig födelsedagspresent, en dammsugare!! :D Jag har fan önskat mig det och tjaaaatat om att jag verkligen behöver en dammsugare. Och inte vilken som helst, utan en sån som J&S fick förut. Och jag fick en lila, haha i love it! Guuud vad jag kommer städa nu. Sabina tror mig inte på den punkten, och ärligt talat tror jag hon har en poäng i att jag kommer vara less på dammsugaren om en månad. Men är den inte het!





Kommentarer
Postat av: elinsjuckochsmek

verry nice:D den blir inte lämnad i städskåpet, utan en del av inredningen va?:)

2010-03-31 @ 10:58:50
URL: http://nissjerselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0