whiiischibidiiii

Äe fyfan vad trött jag blev nu. Livsfarligt att sätta sig i soffan innan man är färdig för dagen!
Gick rätt bra att jobba med handleden idag. Vissa rörelser fick mig dock att se stjärnor kan jag säga, men det gick bra ändå.

Imorgon är jag ledig, myselipys! Får se vad jag hittar på, kanske åker till stan med Nadde och shoppar loss lite. När My har slutat jobba ska jag åka förbi henne och kolla på en uppsättning fälgar som jag ska få av hennes bror om jag vill. Har ju mina fina 18-tummare till sommardäcken men det skadar aldrig att ha fräscha fälgar till nästa vinter, dom jag har nu är inget att hänga i granen. Matcher int emin turboräser ;P

Nej nu måste jag gå och plocka in lite hästar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0