i need sun

Känns ju lite surt att man åker hem och sover i ett mörklagt rum, när resten av befolkningen går ute i shorts och solbrillor och njuter av sommaren som är här. Nej, jag kör på nerdragen svart rullgardin och avstängd telefon för att få skönhetssömn :P Hoppas det blir bra väder i helgen, då vill jag läggamig på en filt på gräsmattan, plugga in mp3n och bli lite brun!

Om jag grundar lite ordentligt i helgen kanske jag slipper denna hemska bränna som jag fick förra sommaren??
Jag skulle prompt ut och köra häst på banan hemma, i brottarlinne... "En gång kan det ju inte bli färg av" Men jo det kunde det! Inte i år....




4-1 till AIK mot Åtvidaberg ikväll, gött grabbar! Sista matchen nu innan uppehållet i allsvenskan, så ta er nu i kragen och kom tillbaka med lite spelglädje, samarbete och riktig AIK-glöd när det kör igång igen senare i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0