jajameeeen

Såklart ringer alarmet när man äntligen lyckats somna och sover som allra bäst. Segt att gå upp idag! Men nu är jag back to work för min femte av sex nätters fölvak.

Känner att jag utvecklat ett beroende, jag kommer fan bli fattig om jag fortsätter dricka Vitamin Well i samma takt som nu. Dom kostar fan 25 spänn styck! Insane, men jag går på snacket om att det är nyttigt, uppiggande och allt. Eller okej jag tror inte på det, men goda är dom och det känns bättre att dricka dessa än coca-cola.



På söndag är det lite upp till bevis för pållen. Ägarna ska ha bolagsstämma inom kort och därför kommer E ut för att göra en stor koll av pålle. Dels nya skor på, därefter provkörning på banan för att se vart han står i träningen och utvecklingen, och sen böjer vi igenom honom och ser om han är fräsch. Fyfan jag kommer vara svinigt nervös, ordet "bolagsstämma" fick mig att känna mig väldigt liten bredvid ägargruppen :P



Nej nu ska jag ta och käka lite. Jag förstår inte när jag ska fodra hästarna ikväll, jag har fan inte tid med det, det är fullbokat tevekväll :P Först Anna Anka söker assistent, sen Efterlyst, sen Sandhamn.. Får springa ut i pauserna och fodra ett stall i taget? :P Äh smyger ut lite innan åtta och fixar det.


Kommentarer
Postat av: Lotte

Åh, du måste berätta för mig vilken Vitamin well man ska köpa. vilken är godast? måste testa en sån där ;)



sv: ja hade varit najs att flytta till stockholm faktiskt. allt finns där liksom :P ni behöver inte personal, hehe ;)

2010-05-19 @ 19:03:54
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/
Postat av: Lotte

Åh, du måste berätta för mig vilken Vitamin well man ska köpa. vilken är godast? måste testa en sån där ;)



sv: ja hade varit najs att flytta till stockholm faktiskt. allt finns där liksom :P ni behöver inte personal, hehe ;)

2010-05-19 @ 19:03:54
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/
Postat av: Lotte

sv: okej, då ska jag testa den du! Har velat testa dem så länge nu. Men man vill liksom inte köpa en äcklig :P hehe

2010-05-19 @ 20:47:12
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0