Marabou polka, succé!

Marabou Polka KAN vara sommarens hit. Jag gick till Icas godishylla och fick se den ligga där, knep åt mig en kaka lite väl ivrigt, gubben som stod bakom tittade lite mystiskt på mig. Men jag skulle liksom ha den :P
Tjejen i kassan blippade vara efter vara, och när hon fick tag i maraboun så ba "åh! har du smakat den här?! Nej inte jag heller, men jag måste bara göra det!"
Utanför Ica mötte jag en kär vän, stod och snackade i en tjugo minuter om det mesta. Trevligt! Sen åkte jag hem och nu sitter jag här med min polkachoklad (äter långsamt och njutningsfullt, typ..) och följer de sista minuterna på tradera-auktionen.  

Kom förresten på vart jag fick den här förkylningsskiten ifrån. Min bror! På kryssningen var han ju asförkyld och hade feber, hostade som en jäkla gris också. Och när vi skulle till lunchbuffén gav han mig sin halva vodka-sprite som jag hävde i mig. Såklart blev man säkert sjuk av det. Typiskt.

Neeej tradera en stund innan jag får ta tag i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0