mmhgaahh

Allt känns bara, upp och ner. E var ju här och provkörde Otto idag, det var ju lite D Day-stämning här på gården kändes det som. Och det blev ju som jag trott hela tiden, allt blev bara så jävla uppenbart. Hästen ligger sjukt efter, och vad det beror på kan ingen av oss svara på. Men han har det helt enkelt inte i sig, han saknar tempo och takt. Så i veckan lär det ju bli tydligt hur det blir med framtiden, men det känns inte som de kommer försöka så mycket längre med honom. Tråkigt, men det hårda livet för en travhäst. Jag bara hoppas att han får bli ridhäst hos någon snäll människa, och inte går till slakt. Jag orkar inte att en andra häst ska gå den vägen för mig alltså. Men inget bestämt ännu, tiden lär utvisa!

Nu ska jag ta tag i lite städning här hemma. Sen kanske fräken bjööörk kommer förbi för lite filmkväll. Sen väntar en tuff jobbvecka med Elitauktion på fredag, lär bli mycket jobb hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0