rehab

Idag har det varit återhämtning efter helgen. Som sagt det behövdes, led av kraftig sömnbrist och allmän trötthet :P Sov typ till halv tolv, drog mig upp ur sängen och så fort pappa fick syn på mig fick jag arbete att göra. Stängsla en hage, och där drog han till jobbet. Så jag fick med mig mamma som assistent och fan vad snyggt det blidde!

Sen åkte jag en sväng och handlade lite och så, och så blev det tacos efter det. Ikväll blir det nog bara tv, cola, nachos och guacamole. Lugnt och skönt, imorgon är det dags att vara åter till verkligheten klockan sju. Har i alla fall haft en helt awesome helg. Det var riktigt kul att jobba på auktionen, men visst var man trött och sliten när man kom hem halv tre på natten.. På lördagen sov jag och Ewe ut ett tag innan vi åkte och handlade på bolaget innan de stängde. Sen blev det en halvdålig film, chips, dipp och redbull här hemma i en varsin fåtölj medan regnet vräkte satan. Kändes sådäär taggat att åka på fest då, men kvällen blev solig och varm! Och festen jävligt lyckad måste jag säga. Sen blev ju en del grejer lite, nej mycket fucked up framåt morgonen där, men inget som går att göra ogjort tyvärr. Och allt slutade väl som tur är.

Sen blev det återigen lite för lite sömn, och vid tio på söndagen kom min skjuts och så åkte vi till valla. Efter att ha hällt i min en halvliter redbull var jag på topp för några få timmar. Hade fått stallbacksbiljett av en vänlig själ och som jag skrev förut, det var så jävla skönt att vara på backen! Vi stod och kollade på loppen från balkongen på tränarfiket, sen gled vi runt, satt i ett stall och kom undan den stekande solen för en stund, gick och käkade lunch på löken (och till skillnad från publikplats så slapp man då trängas och köa). Sen var vi kvar till sista loppet gick och åkte sen hemåt. En riktigt jävla bra elitloppshelg måste jag säga!

Mindre kul är att jag har en ful och rejäl solbränna med mig hem. Jag vaknade inatt av att det kliade så förbannat jävla mycket, usch. Hoppas det lägger sig snar. Och hur fan ska jag få bort det här mönstret undrar jag.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0