Så är den stora helgen här...

Imorgon drar Elitloppshelgen igång med full kraft då. Som alla väntat :P
Fredagen blir väldigt lång och intensiv. Sexton ettåringar från jobbet ska ut på auktionen ute i InfraCity. Såklart har vi utropsnummer mellan ett och 98 (av hundra)..... Uppställning på jobbet klockan sex, och jag vågar inte ens fundera på när vi kommer hem, men det lär väl bli runt två kanske...
Men med mig hem får jag Ewe, hon sover hos mig och det blir trevligt att få träffa henne lite! Sova ut maximalt på lördagen, sen hoppas jag på fint väder så vi kan sitta utanför huset och dricka litegrann och steka i solen. Så blir det party all night long på Le Bon Palais på kvällen, och på söndag blir det Elitloppet då alltså. Fy satans jävlar vad sliten man kommer vara på jobbet på måndag morgon. Men det är ett senare problem ;)

Haha vi hade besök på jobbet idag, jag stod och duschade en häst när ett gäng engelsktalande personer kommer in. "Hello we're looking for R". Och som vanligt så tappar jag ALL engelskakunskap när jag väl behöver den, eh öhm yes, he is there, on the other side". På andra sidan, jo men han är i himlen då eller.
Sen snurrade min skalle rejält när jag började fundera, faan jag kände igen honom! MEn guuuud det var ju han som körde elitloppet förra året, Chris Lang! Coolt :P

Jag har varit så duktig ikväll, eftersom Ewe kommer imorgon ville jag ha det lite anständigt här. Så jag har farit runt och städat, bäddat och dammsugit. Om man bortser från min middag som bestod va kebabtallrik från krogen så har jag varit prickfri ikväll. Och nu sitter jag och dricker en gin long drink såhär på torsdagskvällen, sådär okej va men jag hade ingenting drickbart hemma utom det. Och jag var för törstig för vatten.

Men nu blir det sängen så man orkar gå upp kvart i fem imorgon! Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0