blääää

efter en stunds sömn och så efter nattjobbet tänkte jag köra en stunds träning med Lergo. Gick skit! Eller fot gick helt okej, men sen körde vi lite läggande under gång och herregud vad trögt det gåååår. Han lägger sig inte på stället, och han är ännu trögare att sätta upp sen. Behöver verkligen hjälp med detta på söndag! Urk. Avbröt det hela ganska fort, båda kändes mest sura och omotiverade. Hade inte med mig räven, kom jag på nu, såklart...

Vi åkte ner och badade istället, eller han gjorde det, jag tittade mest på ;) Första gången sen vi fick hem han och han älskade det! Hämtade pinnar och levde livet :)

Det där med att träna mer när man jobbar natt vetefan längre. Börjar bli trött i mössan nu och imorgon blir det nog så mycket sömn jag bara hinner med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0