Barbecue crew

Åkte och köpte grill idag, skitfin röd klotgrill med sideboards och grejer. Jag och Brobban stod för skillsen i inköpet av dyrgripen, och Ewe var den som fick bära och springa till kassan och fråga om pris. Haha gulle!
Sen handlade vi käk på Coop och fixade lite annat. Väl hemma slog vi igång grillen som visade sig alldeles förträffligt bra, och gott vart det! Vi har bara suttit i stugan och pimplat cola och lyssnat på massa dansband och Brobban har farit runt med luftgitarr, hög som ett hus på coca-cola. Barbecue Crew är trötta ikväll, så det blir att dejta kudden nu, redo för att köra igen imorgon istället :)

Jag hade ju förresten gärna sett nattvakterna komma in i stugan. Med vår höga musikvolym borde de vilja kolla läget här. Hade dom börjat tjafsa om att vi röjer hade jag gått raka vägen till kylskåpet, tagit fram min rekordeliga tvåtjufemma och sagt att varsågod, beslagta denna så kommer papsen och löser ut den på fredag!
Sen hade jag inte berättat om våra spritgömmor såklart :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0