ladda grabbar, häll i er bärsen

Nämen ikväll är jag sjukt ur balans. Blickar tillbaka på min sömn de senaste dygnen och inser att svaren kanske finns där. Har underskridit mitt sovbehov GROVT sen i fedags. Ikväll blev det en grogg och en cider innan jag insåg att idag var det kanske dags att dejta kudden tidigt.
Kollar på klockan och inser att den "bara" är halv ett. Men JA vi har sovmorgon till tio imorgon, så jäävla skönt.

Snackade med Petra nyss, längtar efter henne :) Längtar efter alla som kommer på lördag, hoppas det blir sjyykt roligt.


Nu KUDDEN! Nej kuddarna, Ewe lånade ut en till mig eftersom jag glömde min favoritkudde i stockholm i helgen.


Nu måste jag snyta mig, godnatt, over!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0