Headache

Jag känner att jag är värd en klapp på axeln idag. Har pluggat körkort i typ sex timmar.Först satt jag i fem timmar med fem minuters paus när hunden ville ut. Jag har läst i boken, gjort vägmärkestester, bilakkolans internettester.. Ögonen blöder och hjärnan smälter av överansträngning. Jag fattar väl också att man ska kunna det mesta i trafiken för att få körkort men vissa frågor känns ganska omotiverade. Typ att jaha, den där skylten betyder att en en tung lastbil med släp kan finnas på vägen. Och?!

Tog en välbehövlig paus vid tre och gick ut till stallet. Fixade boxarna och foder, sen tog jag in Ottomannen och borstade lite, terapi för själen <3 Har inte hunnit köra han idag, och imorgon ska jag gå riskettan i Alvik så då hinner jag inte heller. Dom la den så dumt mitt på dagen, hade ju vart bättre på kvällen liksom. Men ett steg närmare körkortet :) På torsdag är det halkan ute på Gillinge, det kommer nog bli svinkul!

Har knappt ätit på hela dagen, jag har nog lite fel studieteknik. Verkligen fastfryst vid böcker och dator hela dan utan att äta eller ta paus, whiie. Tur att pappa kommit hem nu och kan laga mat till mig :P Men med en bra spotifylista så klarade jag det relativt bra, haha. Billy Idol, Cash, Volbeat och My Chemical Romance, foooookus!

Nej, nu ska jag duka lite här, ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0