MVG

Idag skrev jag teoriprovet dåååå. Sabina följde med mig, så vi möttes upp på centralen och gick till Vägverkets place. Jag var faktiskt inte så nervös alls, ända tills jag satte mig vid den där datorn och väntade på att man skulle få börja. Sen knappade jag mig igenom det där testet. Varje gång det kom en lätt fråga så ba "wohoo det här klarar jag ju lätt!" sen så fort jag behövde fundera ett tag på en fråga så var jag säker på att det skulle gå åt helvete på en gång :P Var lite lagom svettig när jag skulle trycka på rätta-knappen. Sen när det stod GODKÄND med grön text ville jag bara hoppa upp och skrika. 65/70 rätt!! Skitstolt, det får man väl vara :D Så jävla nöjd och JAG KLARADE DET!!

Tog några timmar på stan med Sabina sen, mycket trevligt. Fikade på Drottninggatan, satt och snackade massa skit. Det var mysigt att träffa henne och få prata av sig lite :)
Hämtade min nya telefon också. Jag trodde jag skulle få en likadan (fick ju äntligen min gamla utbytt efter alla reparationer). Men så lägger hon fram en annan modell (nyare och snyggare). Så fort jag fick kvittot så ba 2tack o hej!" och sprang nästan ut ur butiken innan dom hann se att det var fel. Men det var nog rätt, haha men jag var livrädd att dom skulle byta till en av min modell. Men jag är glad i alla fall, nu ligger skönheten på laddning.

Det har vart en dag som kan sammanfattas; Top notch!! Nu har jag firat i min ensamhet med makaroner och falukorv. Ska fixa lite matlåda till jobbet imorgon, sen blir det Idolmys. Kanske ska baka någonting, har fasen inget gott hemma över huvud taget.

Baaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0