skön helg

Var vad jag hade. I fredags gjorde jag inte mycket alls, satt hemma hos Hannah och kollade Idol. Jobbade på lördagen så jag sov hos henne. Det gick bra att jobba, men vi var lite kort om folk så vi blev klara lite sent. Men men, kom i land till slut :P Hem till Hannah montana och duscha, byta om, sen kom Bella så käkade vi tacos. Sen kom det lite folk, vi firade den nyblivna 20-åringen. Lite segt i början men sen vart det rätt kul mot slutet :P Haha mycket trevlig kväll i alla fall, och idag vaknade jag med en förbannad huvudvärk som straff för det. Men det var det värt.

Idag hade vi lite släktträff här hemma. Med såna vi aldrig träffat, pappa har släktforskat och hittat dessa på så vis. Det var ganska kul att träffa dom, en var farfars halvbror (han visste inte att farfar fanns).Och jäklar vad lika dom var, läskigt! Jag minns inte min farfar, jo ett svagt minne av att han låg och vilade på en soffa någon gång men jag har ju sett kort och så. Men jag var så himla trött, skämdes verkligen, jag måste ha sett helt nerknarkad ut. Höll på att somna i äppelpajen liksom.

För övrigt är jag jätteless på allt regn och mörker. Det var så jävla skönt när solen sken heeela dagen igår på jobbet. Då är det kul att jobba :D Men idag, åter till regn och dimma och kolsvart vid fyra liksom. Snöööö tack :)

Nä, nu blir det "vem kan slå filip o fredrik" i brist på annat. Imorgon ska jag köra min pålle, och kanske åka till Sandra och Isabelle och hälsa på och snacka lite shiiit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0