Städdag, typ

Idag har jag gett mig fan på att få lite ordning här hemma. Tvättkorgen var något översvämmad, det ligger kläder i sängen, på golven, ligger massa skit på borden och är allmänt stökigt. Så nu går tvättmaskinen varm, dammsugaren ska fram och spotify får stötta mig genom det här ;) Ikväll blir det körskolan för teori igen.

Väntar också på ett samtal som kan förändra läget för pålle lite, han kanske kan få ett nytt hem istället för att åka till det mindre trevliga alternativet för en sista vila. Får se, hoppas hoppas hon ringer snart! Om det blir så att han får åka till dom så har jag en dagens hjälte att tacka för hjälpen.

Nej, dammsugaren var det ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0