thursday I dont care about you

Finns det någon med feelgood-fylld låt än Friday i'm in love? Lite småtöntig sådär men vem blir inte glad av den liksom.
Ja, idag sov jag ut, tyckte jag var förtjänt av det efter mina extremt arbetssamma dagar på Yttersta. Det var i alla fall kul med alla nya (trevliga!) unghästar, om än något fövirrat med alla hagar. Och gå in i ena hagen med tio märrar med målet att hitta två O-brudar. "Ta den bruna", ah jo.. Namn på grimman, god bless it!

Gammelponnyn och hans ponnypolare fick nya skor idag också, mellan skyfallen. Trodde jag skulle flyta bort i hagen när jag var snäll och hämtade in hästarna. Dock bara in för täckning sen ut igen. Living stod och skakade som ett asplöv, fjollpållen.

Ja nä, imorgon är det lööööning och jag som fick lönespecen redan idag är very happy för det. Blir nog en sväng in till stan med Hannah, kanske kosta på sig ett par nya jeans??



Det här är nog tveklöst den största turistpoängen från Kreta. Inte ens Aftonbladet för 3.20Euro eller våra strandväskor med "CRETE" på slår det. Sabina skriker rätt ut, jag blir skiträdd, vad händer?! Hon pekar som ett litet barn, "Starbucks" Dom har STARBUCKS!!" Eh okej. "Här håll den här och stå här, jag nåste ta ett kort."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0