26 april

Går på knäna, fysiskt och psykiskt. Det var tufft på jobbet i helgen, men klart man står pall för det. Men i kombination med de faktorer som trycker på mitt psyke så blir det bara skit av allt. HELT slut när jag kom hem. Kroppen gör ont vare sig jag sitter, ligger eller går.
Och min puls ökar fan markant bara av att tänka på alla beslut jag måste ta inom en obehagligt snart framtid.

Fyfan vad jag bara vill åka bort till typ Kretas varma sandstränder och sova bort hela dagarna i en solsäng.


"Ni kan synas på kamerorna" det var dagens droppe som fick min bägare att rinna över. Sinnessjukt, galet, olagligt!!!



Why don't you hold me, need me?
I'll make it whitout you tonight


Hatar hatar hatar att behöva sova ensam, igen, och igen, och igen..


En trevlig grej är att jag lämnar in bilen på kusinens verkstad imorgon. Byta drivknut, och service, nice! Fräsching :) Sen kommer räkningen och då ska vi nog få till ännu ett klagoinlägg på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0