silja galaxy

kryssningen blev lyckad. Vi var ett tappert gäng på fyra, efter att folk antingen inte fått ledigt från jobbet, eller blivit fast i Norge efter att flygtrafiken ställt in på grund av askmoln från Islands vulkanutbrott.
Vi hade riktigt kul, och jag tror vi var i taxfreen ungefär tio gånger där innan vi kom av båten :P Det blidde vodka, baileys, gin long drinks, smirnoff ice, toblerone, dumle, geisha, lakrits, parfym. Shit jag vågar inte kolla kontoutdraget nästan :S

Känner mig sliten som fan nu, ska nog gå och lägga mig så jag är fräsch imorgon på självaste 20-årsdagen! Fan jag ska ju till systembolaget imorgon, det har ju jag och Hannah bestämt. Men vad fan jag får väl köpa tre cider eller något, kan ju inte tanka på mig ännu mer sprit i nuläget :P

Nej godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0