sunny side UP

Ah solen har skinit på oss hela dagen, och visst fan blir man på bra humör! Jag har varit utomhus precis hela dagen och gått utan jacka, helt underbart :D

Shit på vägen hem fick jag hjärtat i halsen alltså. Körde förbi en polisbil som stod vid en busshållplats. Först när jag fick syn på dom en bit innan så nästan stampade jag på bromspedalen, låg typ i knappt hundra på 80-väg. Efter någon minut såg jag dom bakom mig, skitnära! Blev så jävla rädd, men pappa har lärt mig att om dom vill att man stannar så blinkar dom rött och blått i fram, och det gjorde inte dne här :P Farbror blå roade sig med rätt fula omkörningar hela vägen till färjan, och sen tog dom väl ett varv på ön. Men fyfan det gnagde ju lite i magen av att ha dom bakom sig, polisen inger fan respent även om många nekar till det :P

Körde Ottoman på banan idag. Kändes helt okej men det är lite grejer på gång nu som vi ska kolla upp, ska ringa Emil och diskutera lite någon dag.
Sen testade jag lite "Seven games" som Andreas visade mig på jobbet idag. Testade på Hamlett och det var fasen intressant att se hans reaktioner! Lilla Hamlett som alltis gått bredvid/före en precis som han velat, bara för att han är bortskämd. Nu vart det lite annat och han accepterade det väldigt fort, kul att se!

Nej kolla klart på Hollywoodfruarna nu innan sängen kallar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0