waooow våren är ett faktum

Idag var det lite halvmulet hela dagen, men ändå gick jag runt i t-shirt och det var asvarmt. Så himla skönt! Och när jag och en praktikant stod och mockade i ett stall så ramlar det plötsligt in TRE ytterligare praktikanter. "Hej kan vi ta den här skottkärran? Och mocka dom här boxarna?" Eeeeh, jaa visst, ehm jag går till hingstallet då. Smög in till chefen och viskar "vart fan kom dom här ifrån?" haha :P Men det blev ju alltså en rätt soft dag kan man säga. Alla på bra humör, skön stämning och allt på topp!
Jag mår bara så jävla dåligt av att hämta Macken i hagen. På riktigt. Jag tycker om den hästen jättemycket, han är min lilla favorit på jobbet :) Men i backen ner till hans hage verkar det krylla av ormar. Fan jag blir illamående bara jag skriver om det. Varje gång jag går ner till hagen stampar jag allt jag kan i marken och typ tittar helst upp i himlen men samtidigt måste jag ju ha koll på vart jag sätter fötterna. Men idag verkade ormjävlarna inte vara hemma. JO, för när jag sen går upp för hagen, efter att ha sagt åt Macken att stampa extra hårt med hovarna, så hör jag hur det bara ringlar till vänster bredvid mig i löven. Och det går en ilning från vänster lilltå upp i nacken. Alltså jag har bara blivit mer och mer rädd för dom där. Särskilt när dom alltid är där :S FÖRSVINN ÄCKLIGA JÄVLA ORMHELVETEN!!!!! Tror jag ska hoppa fallskärm ner till Macken och sen rida uppför :P

Imorgon är jag ledig då. Skönt! :) Blir en sväng till stan med Hannah. Ska in på Ur&Penn och få min klocka fixad. Fick en svart jetset-klocka med "swarovski"-stenar när jag fyllde år, men armbandet var för stort. sen gå in på en Telenorbutik och reda ut varför min telefon vägrar koppla ner internet. Det här kan ju bli en dryg historia om det faktiskt är så att jag betalar för uppkopplat internet dygnet runt :S
Sen måste jag köpa ett eller två par skor. Behöver verkligen det! Sen är det spara som gäller för att klara av att betala bilservice och reparation. Kryssning nästa helg också....

Nu ska jag kolla vidare på Lyxfällan (he....he....) Godnatt!



Macken, jag går över ormar för dig! Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0